LIKE!

favourite links

Sunday, November 28, 2010

Berpisah Lagi?

Hye. Berpisah dulu saya dengan DUNIA HIBURAN seketika
Ingin Menimba Ilmu dangan LEBIH MANTAP
[doakan erkkk]
SPM still around the CORNER.

tapi saya??? hahahahahaahahahaha..
MASIH BERLEGAR-LEGAR depan LAPPY
on9 FB la,,,, on9 ni BLOG la. so on....
AKU BETUL2 TERTELAN DIDALAM HARUS PEMBANGUNAN NEGARA [tipu]
hahahahaa...
OLEH ITU, berdirinya saya disini [ayat edmond]
ingin MENAMATKAN PERANG DUNIA KE 10.. wkakakakak
aisemen..... [main2 pulaaa aku]
ok2 la.. straight to the POINT jak laa arhh sayang.
saya mau LEPAS TANGAN untuk BLOG ini dalam beberapa HARI.
HARI saja. Saya masih ada 7 subject yang blum d jawab. 
dan ESOK...... adalah subject kegemaran saya...
MATHEMATICS!!!!...yeah.. coz.. miss TAN is THE BEST TEACHER EVER!
damn org yg pernah kasi rusak nama my 4vret teacher long time ago. [abaikan]

No comments:

Post a Comment

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...