LIKE!

favourite links

Friday, December 17, 2010

Cuti-Cuti Sekolah

Post Before %u201Cread more%u201D And here is the rest of it


Sedih rasanya apabila meninggalkan kawan-kawan ku yang berada di alam maya ini. Walaupun cuma HANYA sehari, tetapi sehari itu cukup membuatkan ku berasa bertahun-tahun lamanya. Andai hari ini, hari terakhir aku bersama kamu, sungguh hari ini adalah hari yang terindah aku bersama kamu! Banyak kenangan telah tertulis, terukir dan terpahat dalam hati walau kau tak bisa dilihat semua itu. Saat bintang kejora tak lagi menyinari dimalam hari, maka lupuslah juga kenangan ku bersama kamu. Dan jika aku sekarang di alam yang lain, janganlah kamu tangisi kepergianku, kerana semua ini terletak ditangan TUHAN yang maha ESA. Aku berasa diriku bagai dipanggil-panggil olehNYA. Adakah masa ini SUDAH TIBA? Hiba terasa dihati jika ini akan terjadi, SERIUS! Aku merasakan aura-auraNYA memanggil-manggil diriku. 

Kadangkala, aku takut untuk menghadapinya, aku belum cukup bekalan untuk ke sana! (lari tajuk) hahaha.

ok lah! ESOK 18.12.2010 aku balik SANDAKAN! yeepiiiiiiiiiiiii!! SIUK BHA! Buli singgah2 sana kundasang! Pg taman negara. cecehhh!!! (mangkali la kalau beliau mok singgah) dan apabila aku disana sudah. NDAK DAPAT LAAAA SAAA MAU BERBELOG LAGI!!!!!!!!!!!!!!!!! waaaaaaaaahh!! arap2 ndak lama disana! punya la sa ndak mau terlepas bt entry! mangkali. baru 1 hari sa tidak online. SUDAH sa TERLEPAS byk!!! CISH! cubalah disana ada WIFI juga.

Tadi, abah ada cadang mau beli tu bb@boardband (bukan blackberry arh!) tp ntah la.. arap2 dapat beli! pasal c abah bukan mau ketinggalan dengan PISBUKnya~. kekekkekee.. dan, setelah ku membuat survay, ternyata bb CELCOM jugalah yang PALING MANANG! bilang durang2 d crb la. (mun n cha@momoo~) aiyakkk!!!!! kalau aku suda rapat sama tu urang! memang susa sudah mau kasi lepas @ GINK KADAU (gink karas la bha) kui3.

Gink-gink seranjangku waktu berbelog : Nieja, Kak Ju, Kak Hik, Glay, Odie, Leesha, Papa, Mazeer, Izwan, Momo, Jerry2, Munyit, Vid, dan yg lain2 WASABER!!!! (sorry kalau xda nama)

huargghhhhhhhhhhhh!! sekarang suda jam 11 lebih! masa untuk packing barang2 aku! mengantuk betul. td d crb mau seja nangis..aiyak!! namun keEGOAN aku membuatkan aku bertahan sampai sikalang laa...
apa2 pun sayang kamurang ketat2!! huha!

LOVE DARI C POGUOK@MARIA OZAWA (sambil kenyit2 mata)

No comments:

Post a Comment

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...