LIKE!

favourite links

Thursday, December 2, 2010

Kerja?

yeah. dia kerja sudah..tp sa tidak tahula dia kerja apa.
coz bunyi msg dia begini
tut : ****, **** kerja tadi, skrg tengah rest. 1jam nie
tidak buli pegang hp.
me : ok2. nnt FREE msh ja (tym ak balas ni 1jam suda berlalu)

NO SIGNAL... *xda dREP*
so, disini la saya tiba2 membuat entri..
sa tau. ni entri utk sa saja. (luahan kenen)
hehehe

tp saya BERSYUKUR kalau dia suda kerja :D
tidak juga saya risau kalau dia pg BERFOYA-FOYA sama perempuan.
pasal, dia sibuk dengan KERJAYA barunya.
HARAP2 dia tidak la TIPU saya :D
walaupun saya tidak sempat mok tnya.dia KERJA apa?



Semoga berjaya dalam kerjaya syg :)



2 comments:

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...