LIKE!

favourite links

Thursday, December 9, 2010

LELAKI? turut minat SINETRON CINTA KIRANA?

waaaa.. aku tidak sangka! rupa2nya lelaki pun suka ngan sinetron cinta kirana ni.... aku pikirkan kaum hawa saja yg suka dan tergila2.. terutama pabila melihat AKSI PELAKON UTAMA LELAKI cGALANG. Durang bilang (Randy Pangalila,ntah betul ka x ejaan namanya ni). kamurang x percaya ka??? percayaa laaaaa.....
ada bukti bha,, seperti dibawah ni.





SEE.. semua lelaki. hahahahaha. only me ppuan..

CHUP! blum berakhir disini!.. hahahaha.. komen masih berpanjang!























2 comments:

  1. aku ndak sukak itu cerita~ sebab~~ sebab~~ tapi, aku rasa nice la ada cerita tuh~ itu jak caranya mamakku mau lepas kerinduan sama aku~~ kenapa?? kih3! ada rahsianyaa~~ he! he! he!

    ReplyDelete
  2. kenapa kunun?? pasal muka ko macam c GALANG???????????????? hahahahahaha

    ReplyDelete

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...