LIKE!

favourite links

Thursday, December 9, 2010

Like Picture ni.

To : Mazeer Mohamad 

ni dia pic yg sa suka tu, tp sa edit2 laa.. pasal sa rasa macam menarik diEDIT-EDIT. (jangan marah arh!), hahaha.. walau apa pun. sbenarnya saya tidak tahu mau bt entry apa, jadi terpaksa la ko lg jadi BAHAN entry aku. hahahahaha. COPYRIGTH dari FB kau tu ah.






aku mau bt POP ART. tp mcm mls. nda jadi
ni sebelum edit :)



jeng jeng jeng... ni la hasilnya.

1. mula2 aku mau kasi tulis nama ko jadi backron gambar ni, tp malas aku, aku rasa kosong lagi semart!.
2. kalau kau mau gmbar ko tnpa url blog aku. ko gtaw jak. ak boleh post d fb (tu pun kalau nk la)
3. sorry lah. aku buang kawan ko yg d belakang tu. semak! jelek! hahaha
4. kunun2 aku mau bt kan lg, ko dgn instrument2, kononnyaa.. ko dgn hantu ngah perfom. ahaks.
5. ensem!.. hahah

2 comments:

  1. kesiannya aku~ hahaha! ini c http://myindiestory.blogspot.com/ wakakakaka! bukan aku~

    ReplyDelete
  2. hahaha.. aiyo maleh~. kkekekeke. ensem :). wet3..
    xpa,, nasib aku ada taruk gmbar sblm edit. ada juga ko tu d blkg... kui3

    ReplyDelete

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...