LIKE!

favourite links

Thursday, December 9, 2010

Santai D Palu-Palu Beach Membakut


yeah. pada hari ahad bersamaan 5 disember 2010. byk pengalaman best. carik tuntul (siput sedut) d pntai. time ngah cari bende tuh, kedalaman paras air laut tu sampai paras dada aku. tinggi aku 169cm. so pndai2 la korang agak dalam air tu macam mana. hehehehe. memang best. kena g aku yg boleh2 berenang.(alah kadar jewww). kaki, tangan abis luka kena siput tu (tuntul) tajam kat bontot nyerr tau.. kalau luka BLEADING boleh mendatangkan JERUNG tau! hahahaa.. maen2 jew laah.. (bersemenajung pulak) hahahahaa..




budak2 duluan bermandi manda ni. ndak tau malu btul!

ngan anty n kazen2 smua.
(dari kiri) Riki, Anty Mimi, Ila, Nieja, Me n last budak kecik tu Ain

dari kiri : bibi n kanan hujung baning


Amel : bakar ikan yg baru saja dpt d laut. tp syg, aku lgsg xsntuh pun ikan bakar :(

macik2 ku n granny :) (baju biru)


para pencari tuntul (siput sedut) pulang ke pangkalan. ahaks,

Jeles x? sand castle. bukan budak2 yg bt tau!. hahaha

Dalam hati cbudak berbaju merah : "bilalah siap istana c GALANG ni" hahaha.

Dugong terdampar d pantai, (riki) ehhehe


ehhhhaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! see! semua budak2 yg gentua(besar2 belaka)
main pasir, huhuhuhu,, nasib xjumpa taek kucing
(pasir menjadi tempat buang kumbahan ckucing)
Raja Para Pencari Tuntul tunjuk KUAT! yeah!.. hhheeh,


akhir sekali...

This me! hahahaha gemOk!

nak tau x? keesokan nyerr 6/12/2010 is my exam paper CHEMISTRY!
hahahahahaha,,, enjoying 1 hari, tp langsung x STUDY.
kita tgo result nnt..
myb result akan kluar
PERGI PANTAI, CARIK TUNTUL, hahaha
aiyooo.. tp nasib senang juga .. dpt gak jawab..
SENANG TEMBAK!
hahahahahahahahahahhhahahahahhahahahaha

ok. last. TQ kalau sudi lihat2 n kunjung2.















No comments:

Post a Comment

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...