LIKE!

favourite links

Thursday, December 16, 2010

WSB "Blog of the Month: December Edition" Criteria


December Edition


BOTM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOL


THE TOPIC

 I tell your my experience on being a Wasaber!!!!

(versi malay)
Okay! Pengalaman aku semasa menjadi WASABER ialahh..
jeng!! jeng!!! jeng!!!!
aku menjadi ANAK kepada ADMIN n ADIK TIRI kepada KAK JU!
bukan gurauan! aku BANGGA menjadi salah satu warga komuiti WASABER
walaupun pada awal permulaan aku terdedah kepada komuniti ini
 dengan IDENTITI yg tidak dikenali @ PTI la kunun (LUPA untuk REGISTER)
aku sangkahkan masuk seja tanpa PASPORT atau mana-mana dokumen pengesahan warganegara
kui3.. rupanya mahu DIREGISTER lagi bha! punya la kuyak saya!

 Apaapa pun
TERIMA KASIH sama c GLAY CANTIK!
dia yang kasih sedar sa UNTUK mengREGISTER dalam komuniti ini!
dan TERIMA KASIH sama c KAKA NIJA
sebab mengINTRO saya tentang WASABER ni!
TERIMA KASIH juga sama ABG MAZEER
yg tulung sa menDEKO blog ini!

okay!
Aku duludulu salah seorang BLOGGER yang tanpa tunjuan.
Follower pun cukup alah kadar seja..urg bilang cukup2 makan.
heehheee..
TAPI! SEKARANG!!!!!
HAR!! HAR!! HAR!! HAR!!
(KETAWA DENGAN CRUEL SEKALI)
aku menjadi blogger yang punyai jalan kehidupan!
walaupun tidak lurus (masih bingkuk2) tp bulibuli la urg bilang~

Terima kasih la sama tu para wasaber yang sudi menyambut
kedatangan saya dengan MERIAH sekali! pada awal permulaan saya masuk CRB (tym PTI)
bgus juga ah! NDAKDA berat sebelah ni..
Semua diLAYAN sama RATA! hehe. tanpa mengira BANGSA dan KAUM!
kui3!!

Ni pes tem sa ikut BOTM! heheheheeh!!
FIRST TIME!! AH! ndak eran kalau kalah!
tp sa suka tu luah2 kalau bab2 pengalaman~
kui3!!!

STICKY NOTE AT MY HOMETOWN!!!!


KERETAPI BEAUFORT!

Kenapa saya pilih tempat ini?
Okay, sebabnya ialah di Sabah, hanya Beaufort, Tenom, dan Kota Kinabalu
sahaja yang mempunyai landasan keretapi dan stesen keretapi, itupun masih dalam pembaikan,
cuba kamu pg mana2 tmpat di Sabah? ada kamurang jumpa kaitu macam tu? tiada kan?
oleh itu, alasan saya pilih ni tempat sebab, tempat ni di Sabah sungguh EXCLUSIVE! hahahaa
Mana mau carikan?

ok :) that all.
Thanks for the coorperation :D



8 comments:

  1. yeeha!! lain kali ko kasi besar bah font namaku...nanti aku undi...
    yeppi²...:D

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. nnt.. kalau ada entry2 about apa2.. akan ku SELITKAN namamu wahai kakak ku ju~.. :P BASAR2 lg tau!

    ReplyDelete
  3. c ju kn..tmpt sy pn dia kumin bgitu juga
    sy ampas kpalanya ni~
    hahaha

    mir, ko mau bsaing sma ak ka ni???
    plying kick ko 15kali
    hahaha
    aramaiti!!

    ReplyDelete
  4. Ni WSB mmg syok ba pula kan... ;D Sia urang baru ni heehe.

    ReplyDelete
  5. nija : ahahaha. anta.
    jerry : pepel ka?
    okay : memang siuk pun! tula sa ikut! bha. sa pun urg baru ba~

    ReplyDelete
  6. woaa..semat la tu background!
    ow, gud luck :)

    ReplyDelete
  7. all the best org beaufort.. ^_^

    ReplyDelete

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...