LIKE!

favourite links

Monday, January 31, 2011

How to solve Rubiks Cube 3x3x3 (Intro)

ouh! teringin aku buat benda macam ni. mau menSHARING ilmu di dada. duludulu aku bukannya pandai main ni benda. tengok orang main.. FUYOOOO.. campinnnnyerrrrr.. padaal ada stepnya tu.. ngee.. aku pun belajar di youtube. mulamula agak bengang lah! tapi setelah mencuba dan terus mencuba, akhirnya berbuah juga mangga ku di belakang rumah. hehehehe.. dapatlah menjamu hasilnya. MASAM. urhh!!!
oklah sebenarnya aku bukannlah seorang yang rajin menaip pasal ndakda idea aku.. ada pun pasti hilang juga nanti. idea itu datang dan pergi begitu saja .. yay! 
Scramble. blum solve lagi


Setelah selesai solve. jgn tanya masa untk solve. jariku lembab!

Kedudukan warna rubiks cube

No comments:

Post a Comment

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...