LIKE!

favourite links

Tuesday, January 11, 2011

Paling NDAK ku SUKA!



 Apabila jari jemari rancak menaip hurup2 yang berada di hadapan mata
maka LINE INTERNET pun kejelezan mengHILANGkan diri
oleh itu, aku yang kerancakkan terpaksa merasa diri sungguh malang sekali
memang carik masalah betul ni barang! sejak wajah bertukar  baru,
rm80 terbuang hanya untuk mengantikan dirimu.
aku sangat tertipu! kau lebih teruk daripada dulu.
yang dulu itu lebih bagus! kureng kau!

lihat!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
paling aku NDAK  suka! cish!

3 comments:

  1. alamak..mslh ni tau...bl pny kes ni?

    ReplyDelete
  2. semalam. jgn risau. bkn crb masala. aku pnya line yg masalah boz~ hehehe. tula smlm byk aku mok tnya sama kau tu ed. tp ..... heheh. begitu la kejadiannya~~

    ReplyDelete
  3. naaa...
    ksian dia nda buli kupi2 d crb..
    pasal line bha tu...
    aku lg laaa..
    dr dulu smpai skrg,.
    jrg2 dpt masuk crb tu....

    line ni soii..
    huhu..

    ReplyDelete

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...