LIKE!

favourite links

Saturday, January 1, 2011

Tahun Baru? BOYFRIEND pun BARU?

hahahahaha! jangan silap! status aku ni kali tidak menentu! aku bingung! aku ni dipunyai ka? mempunyai ka? bingung punya bingung! aku pun tidak tahu! hahahahaha. oleh itu, dengan jayanya, aku dan kawan seangkatan ku kat FB memplanning ingin mengRELATIONSHIPkan hubungan kami berdua. Yeah! Truthly, he is my BOYFRIEND! hahahah! tidak percaya? Upsss!!
Jangan salah anggap! Kami cuma kawan di ALAM MAYA selama 3 tahun kot? masuk tahun ni la.. hehehehe.. betullah kata Koyok (sahabat ku), kalau kawan, 3.. 5 tahun pown sampai,... tapiiiii kalau berCOUPLE?? xsampai pown 4 5 6 7 tahun.. 20 tahun pun xsampai .. huha, seminggu jak kali tuh...

Our relationship :

inside profile

cuma gurauan! hahaha 

yeah! kami masing2 punya agenda tersendiri 
kenapa ingin berbuat demikian! huha!!! huarghH!! 
xsalah kan kalau berRELATIONSHIP dengan kawan? 

"FRIEND is more BETTER than COUPLE!"

2 comments:

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...