LIKE!

favourite links

Sunday, January 2, 2011

WHAT?? SOMEONE TRYING TO KILL ME? OMG!

PEMBUNUH!!!!! BENCI KAU!


Terkejut! (lalu tersedar) Lud Dup Lud Dup! (jantung berdegup KENCANG!)
Adakah keEGOAN sudah mulai menguasai diri dalam setiap manusia??
Sedih, hancur, kecewa! Fuyooo!!

Membunuh itu satu amalan yang SANGAT KEJI! KEJI!!! KEJI!!! KEJAM!
Ugutan sering kedegaran disetiap bicara BIBIR-BIBIR JUSTIN BIBIR, (gurau)
Argh! ancaman demi ancaman dilontarkan! SH*TTT!!!
"Aku BUNUH kau!"
"Aku TEMBAK kau!"
"Aku BERAK kau!"
"Aku JENTIK TAIK HIDUNG ke arah kau!"

Arghhhh!!!!! Bosan dengan setiap ANCAMAN DAN UGUTAN KAU!
Mati Hidup ditangan TUHAN! ALLAH yang berkuasa menarik nyawaku
bukan kau! Uwekss!! (trip malaikat!)

Oh lala! Memang kau pun cari masalah dengan aku!
Tapi.. .. Apa SALAH aku?? Pernah aku ugut kau sedemikian?
arghhhhh!!! buduh! dasar buduh! 

shhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!
Kidding!

Sebenarnya! Ni semua cuma pengaruh d FACEBOOK ja! hahah!
kidding! kidding! jangan anggap serius!
ayat2 di atas cuma BUNGA-BUNGA sahaja sebagai penarik la tu (pemanis kot?)
heheheheheh!!!

T_T
hahahahha Cik Odie selaku kekasih gelap ku cuba ingin membunuhku!!
Tapi ITU SEMUA FITNAH dari pisbuk!!!!!!
SEEEEEE!!! Pisbuk bilang Cik Odie Likes saya! hahahaha
(bengang!)

P/s : Kak Ju bilang pisbuk buli kasi cerai laki bini :)




No comments:

Post a Comment

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...