LIKE!

favourite links

Wednesday, February 2, 2011

Apabila English Versi Lanun!

Waa!! Sangat buat urang KATAWA BASAR owh! har har har! ndak pula ku sangka FB ni nakal juga yarh!!. har har. dan para lanun-lanun rupanya main FACBOOK juga arh!. hahahahaahhaha! Bila aku memBW kan diri ke blogggsss......  blogggggssss c BRENDA (anta batul ka ndak namanya tu, :sumber FB:) ada something wrong. hahaha. bukan salah apa.. Ku baca-baca lah entrynya tu,,, ku lihattt.. dia bilang. cuba kau tukar English UK pg English Pirate. aku tinguk gambar dalam blog nya tu. :(kalau mau details KLIK SINI) pndai2 la kmurang cArik. tajuk entrynya "it's a sunny day. i guest.":  bingung juga, sebenarnya apa motif ni gambar? aku BLUR! har haR! nah! aku pun p mentrai la tukar p ENGLISH (PIRATE) woho!!! Ku teliti setiap perkataan demi perkataan. HAR HAR HAR! ASTAGAAAAAAAAAAAAAA!!!! 
Cuba kamu try tinguk gmbar ak upload?

ni belum tukar tu English lg

Cuba kamurang tinguk yg suda kena tukar? hehehe! lawak banar eh!

Nampaaakk??? ndak tau la apa kamurang rasa.. lawak taw ndak.. tp bg aku.. lucu ni.. ketawa2 aku surang2 ni. hahahaha. palui kan.. Anyway. TQ yarrrrrr Brendaaa.. Baru ku taw ni perubahan dia. dulu ada juga urg kasi tau. tp ndak ku survay batul2.. rupanyaaaa!! hahaha. gilak eh! "Arr!!! (like)"

p/s : cuba kamu p tukar apa2 jak.. ada tu English (upside down) tdk silap. haha. nakal... nakall :P

3 comments:

  1. heheheh thanx miera hehehe..
    woit ini post baru jak aku baca tadi taw..heheheh

    ReplyDelete
  2. ko baca d mana kan? hehehe :)
    my pleasure baa

    ReplyDelete
  3. hahahah..lawak kn!arr!!fresh booty!hahah..you're most welcome darlink.:)

    ReplyDelete

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...