LIKE!

favourite links

Wednesday, February 2, 2011

[Contest] Jejaka Terhangat Nak Bagi Henpon Free..!!!

Hohoho! bw punya balas bw. singgah blog aweks ni. jenuk2 entry.. 
ada entry menarik nafsu ku.. hohohohooo!!!
baca punya baca.. ak klik laaaa.. rasa macam xpuas hati gak..
Jejaka Terhangat Nak Bagi Henpon Free..!!!
ada kah orang nk bg HANDPHONE FREE??
macam tipu saja. kadang2 kluar gak
negative thinking ku..
pasal paaa yarhh?? hahahahaha.. adakah henpun tuuuu.......
ermmm.... xpa lah.. orang myb ikhlas nk bgi kan.
hehehe.. lagi pun bukannya dia nk mintak password akaun bank ka apa..
cuma buat entry... dannn "POFPP!!!!!!!!!!!" dapat henpun!
tupun kalau menangg laahh kannnnn (^_^)V

oklah ak xsuka byk membebel. stret powad arh om puteh kecek :P
Nk tau syarat-syarat KLIK SINI
 

Asal aku nak menang CONTEST ni?
Begini.. ermmmm... aku juin contest ni bukan lah nk menang ka apa. pasal aku tau..
MUSTAHIL aku boleh menang kan? orang bilang xda rezeki lah..
Tapi kalau menang tu bersyukurlah pada yang maha kuasa
rezeki datang... hehehe. (macam hipokrit saja!) 
ngeeee!!!!!!!!! xda apa, mula2 tu dalam hati cuma nak join2 saja,
tapi kali ak tengok jenis hp tu.. WOWWWWW!!
dual sim yow! ok lah bagi aku yg byk SIMcard ni (pasan lagi). hehehe :)
servay punya servay... WOWW!!!!! 2GB lah!! mungkin bg aku
itu suda cukup besar~! boleh simpan lagu banyak2 kan?. heheh!!!!
tapi.. tapi... tanya encik Google.. nak tau lebih lanjut about hp tu.. ermmm..
ermmm...... (ragu ni!) xpe larh. :) asal xmintak password akaun bank
Eh? Lupa letak nama ..... ngeee.. tataw plak nk kaitan kan. apa2 pun
I LOVE U :P

DONE ^_^!!
sorry kalau ada yang tidak cukup syarat tu :)

AKU TAG :


4 comments:

  1. JT datang mau mengecheck penyertaan.

    uiks..lebiu..hehe..

    thanks join.gudluck yek.=)

    ReplyDelete
  2. cukup ka syarat2 tu? hahaha..

    lalalla! waaaaaaa! dpt balasan lebiu la! hahaha :P

    TQ yaaa :)

    ReplyDelete
  3. ngeehehehe...dpt henpon tu...
    kekeke...

    ReplyDelete
  4. zaid. ikut laaa baa. egegege :)

    ReplyDelete

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...