LIKE!

favourite links

Sunday, February 6, 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !



Contest ni asyik melambai-lambai kepadaku!
ades!!! So, aku join lah! Geram aku!
kau GODA-GODA aku! awas kau kalau aku tak menang~!!
aku GORENG-GORENG kau! hahaha
(gurau!)
Oklah aku tak suka bebel banyak2..
coz suka lari tajuk!

Ni pic aku pertaruhkan, objek lain boleh gak ka? ak tataw, xda ckp mesti manusia jadi objek utama :P
Tu rubik aku, ngee.. sengaja kasi hamburr .. supaya nampak lebih COOL~!

Idea HADIAH kalau menang RM100!!

Seratus ni tak banyak benda yang dapat beli (disebabkan byk barang naek harga).
Sekurangnya2 TOPUP lah ataupun baju ka, seluar ka,
BERAS pun ok. tau2 lah kalau hidup
seorang teetttttt, makan meggi siang malam, duit bujet kena save segala
Adoi.. Then kalau DAPAR rm100 ni, boleh lah dikira BONUS.
ngeeee. kannn!! byk bebel sudaa!!!

KALAU MENANG RM100 AKU NAKKKKKKKKKKK HADIAHHHH!!!!
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
tak nak hadiah!!~
AKU NAK SIMPAN KAT TABUNG AKU!!
tabung aku KERING~~~!!! =.=


P/s : Kalau nk join CONTEST ni leh KLIK SINI
tu blog tuan empunyerr kontes, mari lah juin ramai2..

Tag : Orang yang sedang tengok entry ni!
Mari Juin ramai2!! Ngee!!

3 comments:

  1. salam , hye :) terima kasih sebab join ya .good luck :)

    ReplyDelete
  2. salam , hye :) terima kasih sebab join ya .good luck :)

    ReplyDelete

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...