LIKE!

favourite links

Wednesday, February 2, 2011

Contest Si Manis berbaju kurung

Ku skodeng-skodeng blog yg suda di Update. n wallaaa! mata tertumpuh ke blog Contest-2-u
ada contest baru! kih kih kih! lama aku tidak ikut contest sebab byk yg menghalang dan ada juga sebab
putus asa, hehehe. dah berusaha, tapi tetap xda rezeki gak.. auu.. tp xpa.. anggap jak la join semua ni
sekadar untuk memenuhi ruang yang kosong itu kan  kann kannnnnn :)
ok2 tamo larik tajuk dee!

Kali ni, ak nak try join contest Si Manis Berbaju Kurung
nak cakap aku ni manis.. xjuga,, di jilat2.. masin gak :P aish! apaa daaa ak ni suka larik tajuk!
ok2 malas nk tulis banyak nanti pandai larik tajuk .. ngeee :D

Contest Si Manis berbaju kurung by AZALIA HJ SALLEH


Nak tau Syarat-syarat boleh KLIK SINI

Saya yg dak kechikkk tu. ngeee *gurl* heheh.. cumel x? (pasan)

Ngee!!! Tipu! bukan itu lah! kat bawah ni!
|
|
|
|
|
|
|
|
Tatawlah! maen gitar sambil berbaju kurung . ermmm. ngee!! 



Try nasib jak laa.. ngee.. huduh. auu! :p

Mok tag gadis yang sering berBAJU kurung kot? :
 

6 comments:

  1. uiseh..saya memang berbaju kurung p skolah dulu..ekeke..tengs mira^^ ada masa ak join k^^

    ReplyDelete
  2. Masalhnya beh...
    aku nda santik bah...ihihi.
    kalo aku suda ada keyakinan nnti aku joi ya...tQ tag...:P

    sayagng ko beh...
    ^______________^

    ReplyDelete
  3. jaid : mau juin? juin sajaa.. hahaha
    kak hik : eseseh. bha juin la baaa
    kak JuE~ : sa bida pun juin baa.. ukeys!@

    ReplyDelete

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...