LIKE!

favourite links

Tuesday, March 22, 2011

23,03.2011 Hari Keramat!

Esok hari keramat bagi aku,
juga pada smua candidate SPM 2010.
Esok juga harinya result SPM kluar..
Esok itu 23,03.2011.. makaaaa
aku sangat takut..
aku bukannya seorang pelajar yang sentiasa cemerlang
dalam semua ujian atau peperiksaan.. (aku babal)
oleh itu, debaran hari sangat takut! aish! aku takut!
serius! pasal aku tau, aku tidak study betul-betul
itu sebab aku takut..
sekarang baru menyesal tidak study bgus-bgus
dan betul-betul... arghhh!! pusing! blurr!

bilang exguru kelas ku.. iaitu Mr. Joe
" gud luck esok...apapun result yg kamu dpt...
jgn kcewa n jgn terlalu gembira...life must go on...
but i pray for the best result....especially for Physics"
Dia memang guru kelas yg cukup bagus dan baik! 
dia juga cukup sporting..sampaikan kami suka jaat ma cikgu ni..
tp apa2 pun. dia la guru kami paling THE BEST!
 tym ni befday dia. hehe :) kami sambut d mok cafe!
orang yg kami tunjuk tu lah guru kelas kami!! 
fom 4 dan fom 5! heehh!!
(aku banyak lari tajuk)
So! Hari Esok! Hari yang di nanti2.. 
slama byk hari yg menjadi suspen..
kononnya result kluar... padaallll
tipu sjaaa!! cishh!!!

23.03.2011
Cara untuk semak keputusan SPM secara SMS ialah :
SPM SEMAK (nO K/P) (angka giliran) dan HANTAR ke 15888
Keputusan spm akan kluar pada jam 10. 
jadi.. kita semak dulu lah guna SMS baru p ambil result..
pasal suda tau.. jd tidak gentar juga kan..???
tp ak takutt!!!!! dan aku lupa angka giliran ku. haahha :P 

1 comment:

  1. thanks for following me.. i already follow you back.:)

    ReplyDelete

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...