LIKE!

favourite links

Thursday, March 3, 2011

Aku Tidak Sempurna

Aku tidak sempurna seperti yang kau inginkan,
Aku tidak cantik seperti teman wanita yang kau impikan.
Andai kau rasa bila cinta yang kau puja selama ini tidak dihargai,
Andai kau  mengerti erti rasa cinta sejati.

Aku sayang dirimu bukan kerna paras rupa,
Aku tahu kau rupawan, jika aku tiada, 
Kau boleh cari mana-mana wanita yang kau inginkan,
Tapi salahkah aku mencintaimu setulus hati?
Salahkah aku ingin memegang tanganmu walau hanya sesaat?
Hari itu, aku sangat cemburu melihat sepasang kekasih yang sangat manis,
Tapi aku tahan, kerna itu maksiat, yah aku tahu itu maksiat!
Tapi pada hari itu, aku tidak sengaja menyentuh tangan kau,
Bukan apa, aku cuma takut jatuh, pasal tangga eskalator itu tidak bergerak dan ia sangat tinggi.
Tapi kau mengelak daripada aku menyentuh tangan kau, yah aku tahu, mungkin kau malu
Ada teman wanita seperti aku, maaflah andai aku tidak sempurna untuk kau,
Kau tentu tahu juga tiada manusia yang terlahir sempurna.

1 comment:

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...