LIKE!

favourite links

Thursday, March 17, 2011

Jo Jo Save

"Jojo Save, 
malam-malam melatup
anak cina jatuh sakit 
dikubur atas bukit 
menjadi antu bangkit"

Aku RINDU zaman kebudak-budakkan ku, semua kazen-kazen ku ketika itu masih budak-budak juga, masih belum bisa mengenali erti malu, segan..

Tadi, ketika aku balik dari kerja, aku ternampak budak-budak main Jojo sep @ men bubut-bubut, aduhai.. rindu ku makin kuat.. dalam hatiku " Bila lagi aku boleh men bubut-bubut ni.. " Semua sepupu ku besar-besar, ada yang telah jauh merantau, ada yang belajar jauh dari sisiku dan keluarga. adui. tapi tidak mungkin lah aku mau main lagi benda-benda macam ni, sebab umur pun meningkat, dan bla bla bla. hahaha. sia-sia pun saja lah..main dalam mimpi.. hehe :)

No comments:

Post a Comment

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...