LIKE!

favourite links

Tuesday, August 23, 2011

DAPAT LESEN DA!

happy! :) dapat lesen da!!! mula2 test jpj tu... takut gila... test pertama bukit.. second parking.. dan third 3 penjuru.. hee :) lepas lulus smua tu.. tiba test utk laluan.. ahha!! gila! rupanya penguji aku tu boss.. arh.. buat biasa saja la.. yg 10 perkara sblm jalan tu.. yg tmpat duduk.. cermin segala.. tali pggang.. enjin tu segala.. ok saja.. aku tinguk lagi 20 perkara yg mesti buat dgn baik tu.. aku dapat 19/20.. ak spoil yg no ke-20.. kurang asam betul.. penggunaan gear yg xsesuai.. ahahha... kurengg!! tp dapat gak! ni ary lulus.. esok da dpt lesen! so.. bole drift2.walaupun lambat ak dpt.. tp alhamdullilah.. ada juga..

senyuman sinisku :p


kawan aku tem disana.. adeh.. semua orang berumur.. aku sajalah yg budak2.. hahah!! tp nasib xkekok juga.. pasal. boleh jugak bercampur sama org berumur.. he he he :) apa2 pun.. dpt kwn dgn akak farah! kool! :) akak kiut2.. hehe :) dia pun lulus gak :) apa2 pun happy!!!!!!!

2 comments:

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...