LIKE!

favourite links

Wednesday, September 7, 2011

Birthday ku 7 SEPT . (2011)

ahh... 18 tahun sudah :) agak2... buleh tinguk.. ehem3x la ni kan kan kan? :) hahahah!!! grrrr.. rusak banar utak.. apa2 pun.. syukur.. allah masih berikan ku nyawa utk meneruskan kehidupan ini.. dan...  amin.. amin amin... tp.. ermm.. someone tu.. bt aku sedih... ntah dia TAHU atau pun TIDAK tahu.. ni ary .. ary lahirku :( ... ndak pa lah... mayb.. tidak juga penting bg dia.. dan.. tadi.. tem d skul.. lepas dari tandas.. kawan2 projek mok kenakan aku... haha.. sot gila.. mok turun ke tingkat 1.. trus kawan2.. lempar tepung.. Fuh!! nasib tem tu.. ada kwn aku c syazana.... dia yg kena dluan.. haha.. ak sikit jak.. trus ak lari cepat2.. turun.. if tidak.. abisss tudungku putih... baru hitam lg tu... dan lagi.. aku rasa.. durang mok baling telur .. tapi.. nasib tadi tu kokum..  jadi.. tem pulang.. durang tidk dpt cari aku.. lepas jak abis kokum.. ak chaw trus.. ndak lg aku tunggu2 c ila (kazen).. nampak ja kereta beliau.. trus aku masuk cepat2.. hahaa.. pastu dlm kreta.. ak nmpk c nija (kwn) myb dia ada bawa telur tu.. tapi ak kasi ketawa dia.. sebab ak da masuk dalam kereta.. haha.. tapiii.. aku tidak tau lah.. if esok lagi baru dorang kasi kena.. mati la =.=..

lepas jak abis tu smua.. petang tu.. yanaa bawa keluar.. dia blnja mam kepc.. hehe thx yana :) tapi.. aku juga la jadi drver korang kan.. hahaha :p thx to ila.. n jujue jugak.. sebab sudi kawankan.. haha :) ada kek mama belikan.. tapi kami tidak abis mkn.. myb esok baru ku bawa ke sekolah.. :) aku tidak berapa mam kek.. heheh

1 comment:

Kumin-Kumin! Jum jum!

Clik HERE to FOLLOW!

Butang follower
Open Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...